Menu
  • +38 063 274 52 53

Офіційний бренд для чоловічих салонів з 1810 року

Бренд був створений на початку дев'ят- надцятого століття, коли Едуард Піно відкрив в Парижі свій перший магазин парфумерії та створив свій перший уні- кальний аромат. Після дебюту в 1810 році і створення лінії Clubman®, що складається з високоякісної чоловічої косметики для догляду та укладання, паризький салон Піно став реально справжнім і популярним салоном для чоловіків.

У 1895 році, вже користуючись великою популярністю, салон Піно вирішив представити свій бренд в Сполучених Штатах, створивши з цього приводу тонік для волосся з назвою Eau de Quinine, який в результаті став передовим продуктом для бага- тьох чоловічих салонів по всій території США. На міжнародній арені продукція Піно завоювала популярність і повне визнання вже в епоху фармацевтики на початку XX століття. Протягом більш як 200 років з моменту свого дебюту бренд Clubman® безперервно постачає на косметичний ринок про- дукцію найвищої якості для чоловіків з догляду та укладання. Залишаючись вірним своїм традиціям, бренд стежить за останніми тенденціями на ринку і пропонує все більше і більше нової продукції, яку кожен чоловік, що доглядає за собою, повинен мати в своїй косметичці.

Крім основних засобів для гоління і догляду за тілом, Clubman® представляє спеціально розроблені тоніки для волосся, які забезпечать волоссю необхідний догляд. Одеколони і лосьйони після гоління бренду Clubman характеризуються унікальним набором ароматів - від класичних і тонких ароматів до екзотич- них і інтенсивних. Найбільш популярні аромати бренду - це Classic Clubman After Shave Lotion з традиційним ароматом і Virgin Island Bay Rum, які користуються любов'ю і повагою шанувальників по всьому світу.